Inscripcions on-line tancades!

Gràcies per participar i realitzar les inscripcions on-line.

Des de l’Associació de la Patum Infantil, estem molt contents per la gran acceptació que ha tingut aquesta nova iniciativa. També som conscients de que no tothom té a l’abast els mitjans necessaris poder-ho fer a través d’internet i per aquells pares/mares que NO hagin inscrit el seu fill/a ho podran fer el mateix dia del sorteig.

Procés de funcionament

  • 1r pas: Validació de dades
    Tots aquells pares que hagin fet la inscripció del seu fill/a on-line hauran de fer la validació. Dient el nom del nen/a, li mostrarem les dades que tenim, que són les mateixes que s’han utilitzat en el formulari de la web.
    En el cas que siguin incorrectes, perquè es van entrar malament, es procedirà a fer la modificació.
    Un cop tinguem l’aprovació, us direm el número de sorteig que tindrà el vostre fill/a.

  • 2n pas: Mesura de l’alçada
    Un cop feta la validació, el nen/a acompanyat del seu pare/mare, pujarà a l’escenari a medir l’alçada.

  • 3r pas: Assignació de les prioritats
    Un cop els responsables de medir, indiquin l’alçada del nen, us mostrarem per pantalla, les comparses que pot tenir accés per l’alçada que té.
    El pare/mare, haurà de dir per ordre d’interès quina vol fer el seu fill/a. En el cas que hi hagi alguna comparsa que no vulgui realitzar, la podrà descartar.

  • 4rt pas: Informe provisional
    Abans de començar el sorteig, penjarem tota la relació dels participants amb les comparses que han escollit.
    Si s’ha de realitzar algun canvi, es procedirà a fer-lo. En cas contrari, un cop fet el sorteig, no es podrà fer cap reclamació.

  • 5é pas: Sorteig
    Es realitzarà el sorteig de les comparses. El programa es basarà en el número de tall que ha sortit, el grup de sorteig i prioritat d’accés disponible a la comparsa.
    Un cop fet aquest pas us direm per megafonia i penjarem els resultats perquè pugueu comprovar el sistema de funcionament que s’ha utilitzat.

Grup de sorteig

Un cop es té la bola de tall, el programa prioritzarà el grup de sorteig. I dins del grup de sorteig, prioritzarà la comparsa que es demana.
Els grups que s’utilitzarà són:

El grup 1, 2 i 3 s’utilitzarà pel sorteig del dia 22/05/2016.
El grup 4 i 5 s’utilitzarà pel sorteig del dia 23/05/2016 i 24/05/2016.

 

Documentació

Tota la documentació sobre el procés de funcionament i la relació d’alçada amb la comparsa.

Procès de funcionament

En aquest PDF us expliquem el nou funcionament del sorteig que farem aquest any. Si teniu qualsevol dubte poseu-vos en contacte a través del formulari de contacte de la web.

Relació de mida i comparsa

Si voleu consultar quines comparses i prioritats es vol fer, tenint en compte la relació d’alçada i edat per comparsa. Ho podeu consultar aquí!